Monday, June 28, 2010

perempuan paling hebat.


(emosi ketika tulis :: ANNOYED tahap gaban)
HEBAT. satu perkataan yg dpt aku gambarkan pasal perempuan ni. aku tgh study sebenarnye tapi tibe2 teringat kat perempuan nih. rase teruja hendak menulis pasal die mula menghantui diri ini.
bagi aku perempuan ni tak cantik sgt pun. i mean tak cantik langsung pun. tapi die ckp kat aku " dont play a game with the girl who play better " dialog yg aku tak kan boleh lupe. pppsssstttt !! please lah weh. kau rase kau hebat ke. kau mmg dah kalah dgn aku sejak 5thn lepas. tp yg 1 bende aku suke pasal die ialah SEMANGAT die. semangat die tak pernah patah beb. dr 5 thn dulu, sampai skg, still bersemangat nak ganggu hidup aku.



heiii kau the girl who can play better,, jgn jd bodoh. dulu die tgl kan kau sbb nak aku. die pilih aku dr kau. ye! mmg betol die cr kau. tp tak sedar ke kau, die cr kau mase aku tak de. bile aku ade, die dtg balik kat aku. mase tu kau kat mane?



wahai the girl who can play better,, walaumcmne pun, kau tetap number 2, aku number 1,,kau tu sekadar tmpt persinggahan sahaja. ibarat r&r. look at ur self
! please lah. get life ! ur own life ! dh 5 thn dh ! suci-
suci kan lah hati tuh. kesian lah kat kau.





**ni lah die perempuan hebat itu. yg pakai kemeja putih ni. yg belakang tuh kawan die. hebat kan. hebat ke?




p/s :: ye sy tau semua pasti akan ckp sy tak profesional dan unmatured. jgn risau. sy akn delete post ini. sy pun tak mgkin akn letak gmbr die lame2 kat blog sy.

6 comments:

Mizza said...

bangangggggggg . egt hot pakai cenggitu . bogel terus la deyy

Hartini Mohd Hatim said...

kan hebat tuh !!

hot lah tuhh !!

khadira said...

terbaek la babe! Aku blakang kau 100 peratus! Home-wreaker camtu elok mati je. hhaha.

Mizza said...

hot untuk api neraka . hihi . jahat nye saya ):

NadiaSuhaila said...

tini ag cntik laa..gurl 2 gmuk..
xlawa pon!!=)

Hartini Mohd Hatim said...

tak de sesape pun yang pernah cakap die ni clawa.