Tuesday, July 6, 2010

i love you joyah.


mmg penat kalau menjoyah dgn si joyah. selepas bape mggu tak balik, akhir nye dpt gak balik. setelah mengharungi mggu2 yg perit di kolej akhirnya aku dpt merehat kan minda aku utk 2 mggu. tapi sbnrnye takot jugak. takot tggu result resit. tp aku yakin aku dh buat yg terbaik. so aku serah kat takdir je.

plan cuti nk berjimba dgn joyah2 aku. tapi malang nya dorg semua dh naik cuti mase aku balik. mmg dunia ini kejam. aku sungguh kecewa. aku benci mereka. haha. so yg tinggal cume sorg joyah je iaitu HY. ohh ya dgn ayeen. so aku melepak dgn mereka je lah. kami melepak di tempat yg terunggul di muar. mmg saje plan nak lepak sbb banyak cite nak di cite kan dgn joyah ku. name pun joyah kan. tapi i love you joyah.

mmg kali ni lame sgt mase kami bersidang sampai abah HY call 2-3 kali tnye tak habes 2 lagi ke cerita? haha. maklum lah anak abah. yela cerita yg di peram utk berminggu2. lagi pun nanti joyah dh g blaja balik. sedih betol. beborak sampai 2 kali order ice blanded. mmg haus habes berborak je. habes air liur aku.

lepas lepak tibe2 AJ call tnya kn juliet die berada di mane. die ckp lg 1jam 1/2 die sampai. aku mmg menunggu2 kehadiran die walaupun aku bukan juliet die yg sebenar. sbb aku tak sabar nk die jd photographer aku dan joyah ku. mase yg di tunggu pun tibe. AJ tnye nak photoshot kat mane? mane lagi tmpt yg plg menarik yg ade kat MUO ni ofcos,,,,,,,, TANJUNG ! haha. mmg dull gile muar nih.

then tibe lah kami di tanjung emas. mmg excited nk bergambar. excited sampai dlm kete pun dah heboh berposing. bukan maen lagi kau joyah! kat tanjung ade expo. haa cite pasal expo,,ade satu cite kelakar.

kisah makcik konon die fauziah nawi.

kitorg lalu depan kedai die. tak masok pun. yg masok kedai die si AJ sbb nk tgk cekak. aku dan HY masih di luar tgh menyentet amik gmbr. mase aku nak masuk kedai die HY,, " tini smile. " aku pun senyum dan 'kacheit' HY snap. tibe-tibe.....

"dik, awak amek gmbr utk ape? kalau tak de pape, kami tak benar kan awak amek gmbr kat sini. "

rase nye kami masing2 buat muke paling hine pena kami buat.

makcik,,,
  1. saya tak amek pun gmbr brg makcik jual tuh.
  2. saya tak pegang pun barang makcik jual.
  3. makcik ingat makcik bukak butik MNG ke kat expo tuh?
  4. makcik tak yah nak heboh sgt boleh.
AJ dgn perasaan annoyed, teros mencapak cekak yg beliau hampir mau beli. dgn selamber,,

" tak jadi lah. jom cari cekak kat kedai lain."
hahaha kan dah rugi dah makcik,walaupun rm3 je.

>> gmbr yg diambil dpn kedai makcik. nmpk tak AJ busy pilih cekak kat belakang i tuh

kami pun tawar hati dan konon2 merajuk nk jln kat expo setelah diperlakukan seperti itu oleh makcik itu. kami pun menuju ke dataran utk photoshot.

fuhh mmg penat babe. sampai photographer kitorg ckp " i tak pernah rase penat amek gmbr org lain sepenat amek gmbr korg."

well AJ,, thats why they call us as proffesional. bahahaha.
joyah nak amek gmbr lompat-lompat.
tp i tak boleh lah joyah. bukan sbb saya gemok. saya tuff okayy.
tapi sbb baju saya tak mengizin kan. next time ye joy.




>> wa sedih lu nak pergi.


>> bukti kami lagi comel dari amani.


>> omg! i miss u.


>> romeo with his juliet. zzzzz.
korg pk korg sweet ke hah?


>> joyah. kau mmg sweet. u r the man.



** joyah. aku syg kau sgt2. kau mmg terbaik. terima kasih sbb slalu dgr cerita aku dan memberi pendapat,pandangan yg bernas. walaupun kite selalu bercanggah pendapat tp aku ttp syg kau.. haihhh.. im gonna miss u joy. cehh sedih rupe mcm kau 1st time g blaja. ye aku akan jage romeo kau. aku tak gatal2 ngn AJ. aku tau kau tak jeles. kau cool je. haha love you joyah !


>> wa sayang lu joy !! mmmuuahh
hahahaha

No comments: