Thursday, July 8, 2010

tembam.montel.gemok.itu semua saya.


"kenape dh montel ni??" "tini,tu bukan tembam sikit,tembam banyak okayy" "asal mcm dh gemok dh kau ni?"

ohh man. soalan-soalan ini sgt sensitip bg semua wanita. bukan aku saja. aku sendiri tak sedar bile dan di mana mula nya kenaikan bdn ku ini. Actually badan aku tak lah gemok. cuma pipi. ini mmg masalah aku dr dulu. mmg pelik. bila aku mkn bnyk,yg naik dulu ialah muka aku. sbb tu bile amek gmbr org nmpk gemok.

aku mmg suke suruh org diet. tp aku sndr, aku rase, sepanjang umur aku,aku tak pena diet. aku tak tau ape itu diet. dan mcmne diet. aku mmg takde pantang bab mkn. aku mkn je. anytime. anywhere. rase2 mcm nk mkn,mkn je lah.

tapi sekarang, aku mula perasan yg muke aku mula membesar seperti belon. org kate,, "ehh comel lah tu. tak yah diet2." "xpe,tembam tu comel." "u tembam ke tak i still syg u. sbb muke i pun besar" ehh. haha. tapi sebagai wanita sejati, aku tetap rase ini masalah serius. aku patot jage dari sekarang. tapi mcmne? kawal mkn?

ade org kate mkn chewing gum. i mean kunyah chewing gum. sejauh mane kesahihan die, aku tak tau lah. tapi tolong lah. aku sgt tak suke bentuk muke aku. bulat.

>> she have a perfect jaw!

aku nk bentuk muke aku mcm kate moss. mksd aku, aku nk jaw die. aku perasan yg aku takde jaw! damn! sgt bulat kn muke aku. hmm. mmg manusia tak pernah bersyukur. ya! mungkin aku kene diet. diet tini diet!


>> eleh. cube tgk. lebih kurang je kan. ada gak lah ala-ala model. cuma tembam je. haha

4 comments:

Arma Zaqya said...

awak da cantik okay...just be ur self my darl

khadira said...

eh! Tembam itu cantek laa. Haha. I am the queen of tembamness kn. So i would know better! Hahaa. Tembam is the new It thing ok! Hahahaha.

iyza said...

tini bg ak ko dah perfect r...
xpyh nk diet or what..
:)

Hartini Mohd Hatim said...

terima kasih kawan-kawan kerana sokongan padu moral anda. saya sgt terharu.

iya :: kau queen segala bnde. HAHA